Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2020

24. Ποιοι (πατριώτες) σκοτώνoυν την Ελλάδα με το προσφυγικό


(  ή άλλως πόσα εκατομμύρια πρόσφυγες χρειαζόμαστε για να σωθούμε με μπόλικο πατριωτισμό)
Ποιος σκότωσε τον Όμηρο
Το σπουδαίο βιβλίο κάποιων καθηγητών που γνωρίζουν τα πράγματα για το ακαδημαϊκό κατεστημένο εκ των έσω και τολμούν να τα πουν σε μία αξιοθαύμαστη  κριτική και αυτοκριτική αναφέρει:

“Εάν θέλετε να μάθετε γιατί η ελίτ του έθνους μας δεν έχει ηθική, γιατί οι δικηγόροι, οι γιατροί, οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι και οι μεγιστάνες των επιχειρήσεων εξισώνουν την συγκέντρωση στοιχείων με την γνώση, την ειλικρίνεια με την αλήθεια, την κληρονομημένη δύναμη με τη δικαιοσύνη, τους τίτλους και τα κουστούμια με την αξιοπρέπεια και το κεφάλαιο με το ταλέντο, γιατί δηλαδή δεν γνωρίζουν το παραμικρό για την Ελληνική σοφία, πρέπει να κοιτάξετε τους μέντορες που τους εκπαίδευσαν και τους έδωσαν τα πτυχία τους.”
Ποιοι σκοτώνουν την Ελλάδα;
Αυτοί που δίνουν τα πτυχία στην Ελλάδα και ευθύνονται για αυτό το χάλι της παιδείας και των πανεπιστημίων.
Οι ίδιοι οι ακαδημαϊκοί στην πλειοψηφία τους.
Γιατί;
Γιατί είναι μαστροποί της γνώσης και όχι άνθρωποι της γνώσης. Τη γνώση την εμπορεύονται, την πουλάνε,  την κομματοποιούν, την ανταλλάσσουν με κάποια θεσούλα, την εκποιούν.
Με αφορμή την πρόσφατη δήλωση καθηγητού ιστορίας  στο ΦΒ παρακαλώ, γράφω αυτές τις σκέψεις ξεκινώντας όχι από μια στείρα αντίθεση, αλλά από τη  δήλωση- θέση του.
Ας δεχθούμε τη θέση του, σπρώχνοντας τη λογική στα όρια της:
1.   "Η Ελλάδα έχει ανάγκη τουλάχιστον ένα εκατομμύριο πρόσφυγες. Για να αντιμετωπίσει την πληθυσμιακή κατάρρευση".
Γιατί ένα και όχι δύο, ή τρία ή πέντε τουλάχιστον, ξεκινώντας με την κολοκυθιά;  Και γιατί πρόσφυγες και όχι μετανάστες; Υπάρχει μια διαφορά; Με ποια στοιχεία έβγαλε αυτόν το αριθμό ο κ.  καθηγητής; Τι  μέθοδο χρησιμοποίησε; Την ενορατική; Μια τόσο σημαντική δήλωση δεν θα έπρεπε να τα περιλαμβάνει; Και μια τέτοια δήλωση γίνεται από το ΦΒ και  στο επίπεδο του ΦΒ;  ΦΒ έχει οποιοδήποτε  στερούμενος οποιαδήποτε σοβαρότητος και αξιοπιστίας, μπλογκ όμως και ιστοσελίδα , με την ανάρτηση του θέματος, και χωρίς να  ανήκουν σε κάποιο εκδοτικό βήμα και οίκο, λίγοι, ελάχιστοι. Συνεπώς είναι μια  "δήλωση"  χαμηλού και πτωχού επιπέδου και αντιστρόφως ανάλογη του  θέσης  του,  ευθύς εξ αρχής.
2. Το πρόβλημα της κατάρρευσης του πληθυσμού θα το λύσουμε χρησιμοθηρικά; Δηλ χρειαζόμαστε αυτούς τους ανθρώπους για να λύσουμε το πρόβλημα μας και να τους χρησιμοποιήσουμε ως "μπόλιασμα" ή ως επιβήτορες;
Δηλ παραδέχεται ο κ. καθηγητής κυνικά, πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτούς τους κακόμοιρους ανθρώπους και ανθρωπισμός για τον οποίο κόπτονται συνεχώς και διακαώς, αλλά στυγνή χρησιμοθηρία. Θα τους χρησιμοποιήσουμε  για να κάνουμε τη δουλειά μας. Θα τους μεταναστεύσουμε αναγκαστικά;;;;;;;; Αυτή είναι η ανθρωπιά μας;  
 Θα τους ρωτήσουμε αν θέλουν να μας λύσουν το πρόβλημα; Και ο ρατσισμός; Τι θα γίνει με τον ρατσισμό: Θα γίνει μόνο επιλεκτικά; Τους νέους και τους γερούς αντιρατσιστικά;  Πως θα γλυτώσουμε την κατάρρευση; Μιας και είναι της μόδας ο αντιρατσισμός, μη τον χάσουμε ως βασικό επιχείρημα μαζί με την δημοκρατία.
3. Ποιους θα χρησιμοποιήσουμε από τις διάφορες φυλές και λαούς; Θέλουμε ένα εκατ.  αφρικανούς, ασιάτες γερμανούς γάλλους ρώσους ή ένα ανάμεικτο πληθυσμό  για καλύτερο αποτέλεσμα; Θέλουμε νέους επιβήτορες, νέες νύμφες κορασίδες ασυνόδευτα προσφυγόπουλα  ή κάποιας ηλικίας μετανάστες; Θα πρέπει να το διευκρινίσει θαρρώ, στη μελέτη που έκανε, το ζήτημα αυτό το λεπτό και να  καθορίσει την ηλικία το φύλο τα φύλα και την εθνικότητα καταγωγή αυτού του εκατομμυρίου που χρειαζόμαστε.
4.  Με ποιες  'δημοκρατικές" διαδικασίες θα το κάνουμε ή θα το αποφασίσουμε δημοκρατικά και ευγονικά  να  "σώσουμε" τον πληθυσμό από την κατάρρευση του;


5. Και πως θα σταματήσουμε μετά από  αυτό το εισερχόμενο εκατομμύριο, τα υπόλοιπα εκατομμύρια που θα θέλουν να ενωθούν με τους συγγενείς τους και την οικογένεια τους και πολύ σωστά;Τι θα κάνουμε με τα υπόλοιπα μετά, για να βλέπουμε και μακριά; Θα  τα σταματήσουμε και πως;
6. Ποιος έχει αποφασίσει και πως, ποιος θα είναι ο πληθυσμός της Ελλάδος και ως τι ;
7. Και πως αναγκάστηκε αυτός ο πληθυσμός της Ελλάδος  να λιγοστέψει και να φύγει; Μήπως από τους ίδιους  που θέλουν να φέρουν εδώ τους άλλους και για τους  ίδιους λόγους;
8. Η θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων  περιλαμβάνει και μια άλλη αρχή πολύ σημαντική. Η δεξαμενή τοποθετείται στο υψηλότερο σημείο για να μπορεί να υδροδοτηθεί όλη η περιοχή. Όταν χαμηλώνεις τον πήχη  και την δεξαμενή, δεν έχεις  απλά παροχή, ούτε απλή λογική. Να γνωρίζουμε απλή φυσική πριν χρησιμοποιήσουμε φυσικά επιχειρήματα. Επίσης  καλό είναι να διδασκόμαστε από την ιστορία τι έχει συμβεί  από πρόσφυγες μετανάστες παντός είδους και πως  έχει αξιοποιηθεί από τους ιθαγενείς.
9. Ο γηραιός καθηγητής της ιστορίας, ας μας δώσει ένα προσωπικό παράδειγμα ενσωμάτωσης των προσφύγων. Προτείνει  να  τους πάρει σπίτι του, να τους δώσει κάποια χρηματικό βοήθημα από δικά του λεφτά, όχι της ΜΚΟ, να τους προσλάβει σε κάποια εργασία, ή τι άλλο θα κάνει  στο πλαίσιο του καλού παραδείγματος για να τον ακολουθήσουμε  και οι υπόλοιποι βοηθώντας στη λύση του προβλήματος.
Θα τους αναλάβει απλώς το κράτος;  Με τόση ανεργία; Δεν θα μοιρασθεί τις ευθύνες αναλόγως της θέσης του και του εισοδήματος του;  Να τις μοιραστούμε όλοι βεβαίως  στο πλαίσιο της ισότητος και της δικαιοσύνης. Και ποιο είναι το κράτος; Ποιο είναι το έθνος; Και αν   "το έθνος" στερείται αντικειμενικότητος, 
( να το καταργήσουμε), την   "αναδεικνύει" το κόμμα στο οποίο ανήκει; Και πως συμβαδίζει η αντικειμενικότητα της γνώσης και της αλήθειας που όφειλε να υπηρετεί με  μια  κομματική γραμμή;
Να καταργήσουμε το έθνος  ως υποκειμενικό και να κρατήσουμε το κόμμα ως πιο αξιόπιστο και αντικειμενικό;
Και η πατρίδα; Τι είναι η πατρίδα; Που βρίσκεται ; Στον ουρανό με τον θεό; Όπως λένε οι  άλλοι αντικειμενικοί "πατριώτες"  οι χριστιανοί; 
10. "Γιατί πατριωτισμός είναι να προβλέπεις το μέλλον της χώρας και να το προετοιμάζεις."
Ας το προετοιμάσουμε λοιπόν με τους σωστούς πατριώτες,  τους  "πατριώτες" του Πακιστάν, της Νιγηρίας, της Ινδίας της  Γερμανίας της  Ρωσίας  και φυσικά της Ελλάδος. Τους  κομματικούς πατριώτες της Ελλάδος. Ήταν πάντα πρώτα η πατρίδα  και μετά το κόμμα, με   "αξιοπιστία" περισσή. Ο  "πατριωτισμός"  πάντα  σε κομματικούς παράγοντες και κομματικές  θέσεις  ως γνωστόν υπερ ανθεί.
“Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα ανάμεσα στους κλασικιστές και στους αρχαίους Έλληνες που οι ίδιοι μελετούν και διδάσκουν. Οι περισσότεροι μπορεί να είναι επιτυχημένοι και να έχουν μία λαμπρή σταδιοδρομία αλλά θα ήταν αποτυχημένοι σαν Έλληνες. Πολλοί είχαν και έχουν μία σκόπιμη επιθυμία να νοθεύσουν και να καταστρέψουν τους “σεξιστές” και “ρατσιστές” Έλληνες με σκοπό κάποια βραχυπρόθεσμα οφέλη στην καριέρα τους. Εξετάζοντας το ποιος σκότωσε τον Όμηρο ελπίζουμε να καταδείξουμε ότι η άγνοια γύρω από την Ελληνική σοφία πρέπει να είναι ζωτικού ενδιαφέροντος, όχι επειδή η Δύση πεθαίνει, αλλά επειδή αντίθετα, οι θεσμοί και ο υλικός πολιτισμός της κατακλύζουν πλέον τον κόσμο”, Victor Davis Hanson, John Heath.
Το έθνος που θα επιμείνει στη χάραξη μίας ευρείας διαχωριστικής γραμμής
μεταξύ του μαχόμενου ανθρώπου και του σκεπτόμενου ανθρώπου, στις κυβερνήσεις του
οι πόλεμοι θα γίνονται από τους ανόητους και οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από τους δειλούς.
Sir William Francis Butler

Να το σκεφτούμε καλά αυτό και να συλλογιστούμε με το χέρι στη καρδιά και με ανοικτά μυαλά. Ελεύθερα και πατριωτικά.
Αστραία ©©

3 σχόλια:

  1. Η ανάρτηση του ευαίσθητου πατριώτη Α. Λιάκου στο ΦΒ και η αγωνία του για το πρόβλημα της κατάρρευσης του πληθυσμού της Ελλάδος.
    Η ανάρτηση του Αντώνη Λιάκου

    Ο ηθικός πανικός και ο μιντιακός κουρνιαχτός που σημειώθηκε με το θάνατο του βρέφους των προσφύγων, είναι ένα από τα αναρίθμητα γεγονότα που συγκροτούν ούτε λίγο ούτε πολύ, ένα καθεστώς έναντι των προσφύγων, καθεστώς πολιτικό και νοοτροπιακό, για το οποίο οι Έλληνες θα απολογούνται μετά από χρόνια, όπως οι Γερμανοί για τα χρόνια του ναζισμού. Δείχνει όμως και μια επική μωρία.

    Η Ελλάδα όπως και τα Βαλκάνια βρίσκονται απέναντι σε ένα πέταλο χωρών, από Αφρική έως Τουρκία, στο οποίο υπάρχει πληθυσμιακή έκρηξη, υπερχείλιση νεανικών ηλικιών, ενώ οι δικοί τους πληθυσμοί καταρρέουν και γηράσκουν. Στην Ελλάδα ο πληθυσμός μειώνεται σταθερά από το 2010, κι αν δεν ήταν οι 900.000 πρόσφυγες της δεκαετίας του 1990, θα είχε μειωθεί και γεράσει πολύ νωρίτερα.



    Δεν χρειάζεται να ξέρεις τη θεωρία των συγκοινωνούντων αγγείων για να αντιληφθείς τι θα γίνει όταν το ένα αδειάζει και το άλλο ξεχειλίζει. Μπορεί να φαίνεται αντιδημοφιλές αλλά πρέπει να ειπωθεί κατηγορηματικά. Η Ελλάδα έχει ανάγκη τουλάχιστον ένα εκατομμύριο πρόσφυγες. Για να αντιμετωπίσει την πληθυσμιακή κατάρρευση. Εκείνο που θα πρεπε να μας απασχολεί είναι το πώς θα τους ενσωματώσουμε. Πού θα τους στεγάσουμε, πώς θα απασχοληθούν, πώς θα τους εκπαιδεύσουμε, πως θα τους μάθουμε τη γλώσσα μας και πως θα τους εξοικειώσουμε με τον πολιτισμό μας. Αυτό είναι το μεγάλο ζήτημα των επόμενων χρόνων.

    Αν αυτή η κυβέρνηση είχε δυο δράμια μυαλό και λιγότερες ιδεολογικές αγκυλώσεις, θα έπρεπε να χρησιμοποιεί μια άλλη γλώσσα, θα έπρεπε να προετοιμάζει τον κόσμο, θα έπρεπε να παίρνει θετικά μέτρα που διδάσκουν με παράδειγμα. Κάνει ακριβώς τα αντίθετα. Είναι μια κυβέρνηση με φάτσα Μητσοτάκη και ψυχή Σαμαρά. Ο πατριωτισμός στο ναδίρ. Γιατί πατριωτισμός είναι να προβλέπεις το μέλλον της χώρας και να το προετοιμάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληθυσμός κατοίκων και πολίτες.
    "Υπάρχει ένα αλάνθαστο ένστικτο που δίδασκε στους αρχαίους το φόβο των ξένων. Γνώριζαν καλά ότι η αξία μιας χώρας δεν μετριέται με βάση τον αριθμό των κατοίκων της, αλλά με βάση τον αριθμό των πολιτών της."
    Gustave Le Bon, Γάλλος ανθρωπολόγος
    Δεν έχουμε πρόβλημα πληθυσμού και κατοίκων, έχουμε έλλειμμα σωστών πολιτών, πραγματικών δασκάλων και αληθινών πατριωτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ίδιο με τον πατριώτη καθηγητή ισχυρίζεται ο πατριώτης Ν. Παππάς στη διατριβή του για τη λύση του προβλήματος:
    «Μπορούµε να συµπεράνουµε ότι η µετανάστευση µπορεί εν πολλοίς να εµποδίσει τη γήρανση του πληθυσµού, βασικά επειδή οι µετανάστες είναι νεότεροι από τον υφιστάµενο πληθυσµό».
    https://www.fimes.gr/2018/03/nikos-pappas-didaktoriko/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Be simple